Blir inte alltid..

.. som man tänkt sig.

Imorgon ska jag på ett stort möte som företaget har inför vintern. Alltid spännande att vara med på det informationsmötet för man får reda på hur säsongen gick i fjol och man får reda på alla nyheter som det gjort inför kommande säsong.
Jag vet redan om de flesta nyheterna, men det blir liksom verkligt när man får företagets syn på det hela. Som sagt, SPÄNNANDE!

Imorgon ska alltså en stor del av hela området samlas, och jag hade självklart planerat vad jag ska ha på mig. jag är trots allt tjej.. och kan inte bara slänga på mig något en sådan dag.. för då MÅSTE jag byta kläder minst 5 ggr(? det är ett rent helvete..) och jag kände mig riktigt nöjd med det klädvalet.. tills nu..

JÄVLA UPPSVÄLLDA MAGE!

Nej jag menar nu inte att jag ska ploppa ut en unge om 9 månader utan jag har väärldens mensmage. Ärligt så tror jag att jag har gått upp minst 3 kilo över just magen.. hemskt..
Och så här blir det varje månad? Inte undra på att man blir lite smått deprimerad ibland.
Så nu har jag stått framför spegeln och försökt intala mig att det inte syns etc (för jag blir lite desperat om jag måste börja riva i garderoben.. nu) men jag kan inte låta bli att känna mig RIKTIGT uppgiven.

Varför gör kroppen så här mot mig? Åhh!
Och man blir så jäkla sötsugen då också. Värre blir det när inte kläderna sitter bra.

Då tänker kroppen 'äsch, hon kan ju ändå inte sitta i jeansen, 5 kakor till så får hon inte på sig jeansen och då slipper hon problemet med att sitta ner'. Elakt. Jäkligt elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback