Early morning

Early morning leads to an early meltdown





Vaknade vid 07 tiden vilket kändes otroligt tidigt om man tänker på att jag äntligen får sova i min underbara säng igen.
Vill egentligen inte kliva upp, alldeles för varmt och gosigt under täcket så därför blev det frukost på sängen ala hotell frukost.
Nu har systeryster kommit hem så jag ska umgås och prata med henne en sväng, nu har mitt frustrerande humör lugnat ner sig dessutom.
Tur det. Men känner att besvikelsen har ett ganska fast grepp om mig trots allt och allt jag fokuserar på just nu är att få upp värmen i kroppen.. så får jag fokusera på värmen i själen sedan.

Godmorgon!
Bilder på lite nytt och resan kommer snart.
Syster skriker på mig från trappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback