E.L.F beställning



Just ja, innan jag åkte till Turkland med mami, så grävde jag ur det sista pulverresterna av mitt mineralfoundation som jag köpt via E.L.F. Jag fullkomligt ÄLSKAR det. Det är lätt och naturligt, känns inte som att man har ett lager smink på sig och det bästa av allt: BILLIGT! En liten burk (som räcker länge) kostar nämligen endast 36 kr. Ja, jag köper hellre det än något för 200-400?
Absolut när det täcker det som jag inte vill se.

Dessutom köpte jag 'Tone correcting concealer' som även den funkar jätte bra på min hy. Inget kletigt utan den sjunker in i hyn.. nästan som en lotion.
jag brukar ha en i väskan.. och om jag har flera väskor så är det ju bra att ha flera stick?

Nästa gång ska jag dessutom beställa en primer då det kan vara bra som grund om man ska ut på dansgolvet en kväll. Annars kan även detta pulvret glida av ansiktet om man inte fläktar sig non-stop, haha. (Det har jag nämligen inte tid med)



Nej nu ska jag ner och umgås med mami framför en kriminal serie. 'Den som dräper' tror jag att den heter och går på fyran. Scary!


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Yes, nästan allt är från H&M :) De har lite mer på H&M i Jönköping än i Västervik så jag shoppar loss :P haha!

2011-10-17 | 22:24:56
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback