Fasten your seatbelt

Men Godkväll!

Åh jag är ÄNTLIGEN hemma! Nog för att jag absolut älskar att vara utomlands och njuta av sol och bad, men missförstå mig rätt: Turkar kan verkligen gå en på nerverna.
Dessutom så blir man ganska nöjd över att komma in innanför sin egna ytterdörr när man har spenderat de senaste 12H med att ta sig hem.

Jag ska låta redbullen jag drack medan jag körde hem trubba av lite innan jag överhuvudtaget ger mig på att försöka sova. Så då passar jag på att springa in här och skriva en snabbis.

Anledningen till att Mr. Turk kan vara påfrestande är att de tror att alla tjejer är ganska lättillgängliga och desperata, att man ska bli jätte glad över att de visar intresse för en och det STÖR mig.
Kanske lite för att jag har en svag punkt för bruna ögon och ett fint leende själv, hey, Im only human och jag blir lätt påverkad av fina komplimanger osv.. men också då jag fått förklarat för mig av en turk hur de väljer ut tjejer som kommer dit. Vilket har stört mig efter det.
Därför valde jag att ta med mig en ring på denna resan iår, en ring att ha på ringfingret och jag hade licens to lie.
Min plan gick någorlunda bra faktiskt.
Men sedan råkade jag tappa den jäkeln på stranden och hittade den aldrig mer.. Åh.. Min ring. Iofs var den inte ens en bra 'titta inte ens åt mitt håll-ring' för den gjorde gröna ringar på fingret, men den funkade ganska bra trots allt.



Jag skrattar åt mig själv faktiskt medan jag sitter här och erkänner detta för er.
Det är inte så att jag tror för mycket om mig själv egentligen utan försöker bara gardera mig mot situationer jag inte vill hamna i.
Förstår ni hur jag menar?

Nåväl, mina erkännanden fortsätter imorgon.
Eller, ja.. Jag återkommer med bilder imorgon helt enkelt. Tror detta var min största bekännelse för denna resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback