Find a way

Im a happy girl today!

Jag har nämligen vunnit en tävling som SnugAustralia har haft! YEY!
Så nu kommer jag sitta som på nålar och vänta på att ett skepp kommer lastat till mig.
Vill bara hoppa och skutta av förtjusning!
Tack tack tack!

Idag har jag umgåtts med M & E. Vi käkade massa onyttigt och kikade på 'Bad teacher'. Haha, helt klart min humor!
Ska bli så himla roligt när vi äntligen flyttar in i vår lägenhet, så att vi kan umgås och hitta på roliga saker lite titt som tätt. Mys!



Nej nu är det dags att låta den här dagen passera.
Ge mig en ny dag med ny energi. Tack.

Kommentarer
Zarah-Lou

Pälsmössebilderna blev ju huuuuur fina som helst! Älskar bilden till detta inlägg! :D

Så fina ögon! <3

2011-10-13 | 21:26:29
http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback