Förbannad!

Jävla NELLY!!!

Jag orkar inte ens förklara mitt problem som jag har haft med dem, men det är fruktansvärt hur dålig deras kundkontakt är.
Jag har skickats mellan dem och klarna i evigheter nu. VARFÖR kan de inte fixa detta själv? Om jag bara fick betalt för allt detta!?
Men nej då, man kontaktar ena för att se att allt är löst? men nej det är det inte. "Du får kontakta Nelly" "Du får kontakta Klarna" Men man kommer ingenstans?!? JÄVLA SKIT!

Jag får så ont i magen av sådana här problem! Ja, jag blir tårögd,
Hur svårt ska det vara!?
Man tycker att de ska bry sig om sina kunder.

UPPDATERING: Jaha, det har ÄNTLIGEN löst sig. Grattis! Allt hängde på en ja och nej fråga.. Som aldrig fick ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback