Gaah!!



Mealtdown nr 2 på en vecka.. Grattis.

Sovit otroligt dåligt de senaste dagarna och är otroligt trött. Drömmer mardrömmar och vaknar titt som tätt.
Jag tror att detta har lett till att jag känner extra stor press och prestationsångest när det kommer till vissa delar i mitt liv. Jag kan liksom inte få allt att flyta utan allt kommer på en gång och då tappar jag fästet på något vis.

Känner ingen ro i kroppen liksom.

Ikväll har jag huvudvärk så jag ska försöka hinka i mig lite vatten och sedan försöka slappna av. Blir ju så sent varje kväll utan att jag förstår vart timmarna försvinner? Men ja, man är som sagt en sengångare så det är kanske inte så konstigt. Jag och Sid.

Men jag måste skriva en TO DO lista igen känner jag.. Måndag och tisdag ska jag få spendera på jobbet (YEY!!) och sedan MÅSTE jag ta tag i allt som jag MÅSTE sälja.. som jag skulle ha sålt för flera år sedan.. fasiken.
'Hej jag heter kristina, jag är en shopaholic och jag är en samlare..'
Typiskt. Inte konstigt att det börjar bli ont om plats? haha.

Godnatt mina kära, hoppas ni har en rolig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback