God kväll, God natt.

Hm.

Många tankar som flyger runt i huvudet nu. Har inte riktigt släppt irritationen på nelly och sedan har jag en lång lista i huvudet som jag rabblar för att komma ihåg allt som hör ett hushåll till så att jag inte står utan något viktigt på lördag. En stekpanna vore bra till exempel.

Idag handlade jag några ingredienser till middagen som jag ska bjuda på på lördag och bara jag tänker på det så blir jag jätte hungrig, mums.
Hoppas dock att jag lyckas göra rätterna, för de är helt nya i min värld och det känns lite ostabilt..



På tal om mat så serverade min syster denna underbara räktoast när vi kom hem från turkiet. Mums!
Jättegott med vitlökssås till.. mmm.

Och med den hungerkänslan så väljer jag att säga godnatt.
Min fot den bultar och bankar..och det gör kroppen i övrigt också, så några timmars sömn vore bra.


Kommentarer
Caroline

mums :)

2011-10-20 | 06:13:11
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback