Håll tummar

Hoppas verkligen att ni håller era tummar och tår för mig idag.
Måste uppsöka en verkstad och kika om de kan byta mina däck bak.. Hoppas de har några på lager. För vad jag kunde se igår kväll så var det en reva på ena däcket och det betyder nog att jag måste ha nya.

Håll era tummar och tår att jag slipper köra runt med extradäcket i helgen. DET orkar jag verkligen inte.

Jobbar kväll ikväll, hoppas det kommer gå smidigt ^^


UPDATE:
notering: man ska aldrig 'hoppas' på sådant som man själv är ansvarig för.. Man ska bara göra det. Jag ropade hej innan jag kommit över bäcken. haha. Jag min nöt.

Och: jag fick byta ut två däck idag.. jahapp. några tusenlappar fattigare. Men men, vet ju att jag har bra dubbar bak då iallafall. Dessutom muntrade jag upp mig själv med en ny mobil. YEAH!
Så nu är det köpstopp (igen)... om det inte gäller julklappar... och nödvändiga saker..

Kommentarer
Caroline

ooo vad blev de för ny telefon då? :)

2011-10-30 | 19:46:23
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback