Live from Turkey

Har sitter jag utslangd fran rummet da stadarna kom lite val sent idag. Men da har jag trots allt tid till att springa in har och uppdatera mig lite om vad ni sysslar med och forsoka uppdatera er om vad jag sysslar med pa dagarna.

Hotellet ar valdrigt fint dock otroligt lyhort. Sa pass att man hor vad grannen sysslar med, Precis som om de satt bredvid en. Naval, jag ar anda valdigt nojd med stallet vi har hamnat pa.

Stranden ar hur harlig som helst, as usual och vi njuter av att ha all inclusive.
Vi lyxade till det med en HAMAM massage den forsta dagen sa vi blev frascha i hyn. Men jag gillar inte riktigt att de ar karlar som scrubbar pa en, nej, de ar ju ganska pinsamt!
Dessutom sa kanns det alldeles for intimt?

Jag hatar verkligen att skriva pa detta tangentbord sa jag aterkommer nog med en massa bilder och info nar vi ar hemma igen istallet.

Hoppas ni alla har det bra och tar hand om varandra.

Ge nagon du tycker om en kram, och ett leende till nagon du moter pa gatan, man far oftast ett leende tillbaka. Och man gor nagon glad!



En gammal bild pa samma strand, Mysigt!


Kommentarer
Caroline

ååååå njut på o ha underbart!

2011-10-05 | 20:23:59
http://carolinenordens.blogg.se/
Molly - MOLKAN.SE

Hej fina du :)

Du har ett award som väntar på dig i min blogg <3



Hoppas att du har det bra!

Kram

2011-10-06 | 15:02:27
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback