Men fy bubblan!

Gaaaah!!!!

Kände mig som en påse skit idag, hela dagen. Ful och tvär.

När jag slutade fick jag ett mindre trevligt SMS så det var bara att packa ihop sakerna och sätta sig och försöka snacka igenom lite känslor. Känslor, ställer alltid till det.
När jag sedan kände att jag inte klarade av att vara utan mat längre, ja då råkar jag köra på en kant så att jag får punktering.
Ja, klantarsel, jag vet. Men måttligt nöjd blev jag och svor.
Tillslut gömde jag mig i bilen tills parkeringen var tom, då ställde jag mig och bytte däck. Gaah!!
Varför? För att karlar beter sig som om de aldrig har sett en tjej byta däck! Hur svårt tror de att de är?
Sedan kom mamsen och hämtade mig  så att jag slipper köra 10 mil med reservdäcket utan bara runt på sveg.

Nu sitter jag och är bitter. Ont i magen och känner forfarande att jag ser ut som en påse skit. Jaha.
Men ja, jag brukar inte tycka det i vanliga fall (jag är ju ganska nöjd, trots allt) men idag är INTE min dag. På något sätt.
Jag känner att jag behöver muntras upp. Vi alla behöver nog muntras upp!




Dagens känslor. Pissed off, några skopor sorg, några nypor besvikelse, några stänk kallvatten. Men samtidigt en massa förståelse.

Kommentarer
Mor

Ta å lugna ner dig nu. Varma strumpor, varmt täcke kanske vantar under täcket, å försök koppla av. En punka vet du ju nu att du klarar så Du är jättebra gumman;)))))))))

2011-10-27 | 22:28:34
Emelie

Love you och tack älskade du för att du finns!!! du är så himla vacker och kommer alltid vara det!<3<3

2011-10-31 | 15:44:41
http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback