Na na naaa

Idag är det en härlig söndag, en positiv söndag.


Vaknade faktiskt ganska tidigt OCH jag var utsövd. Hur underbart var inte det då? Dessutom tror jag inte ens att jag drömde några mardrömmar, congratulations to me.
Tog mig dessutom ut på en promenad ca 7,5 kilometer faktiskt och det kändes riktigt bra!
plockade på mig vikter och satte fart, och nu i efterhand känner jag att jag nog måste: 1, göra detta oftare. 2, stretcha. 3, ha bättre ljud i lurarna.

Tänk vad sömnen kan påverka ens humör och energi.

Nu ska jag skriva min TO DO lista och ha lite ångest. Men jag tillåter endast mig själv att ha lite ångest.. pyttelite ångest. För jag vet vad jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback