På G

Spenderade största delen i sängen, ååå jo! Som jag skrev tidigare hade jag superduper bra sällskap, nämligen humor. Nu på kvällskvisten har jag kikat på 'Harry potter and the deathly hallows part II' samt ett nytt avsnitt av 'De som dräper'.
Snacka om att jag har nerverna utanpå kroppen nu.

Mina största problem just nu:

1, ska HP sluta sådär?! Jag vill inte att det där ska vara sista filmen? ooooh noooo! Nej, det kändes absolut INTE bra. nej nej. Och filmen kändes lite väl hoppig i jämförelse med boken. Men ja, det är svårt att få ihop en hel bok på ca 3-4 timmar? Men ändå.. För mig skulle det inte göra något om filmen vore 6 timmar. Bara så att jag fick njuta några timmar till..


2, Finns det så pass sjuka människor i verkligheten som i denna serien? Oh my.. Förra veckan kunde jag ha gnagt av mig armen av spänning. Nu vill jag inte öppna dörren för någon utan att de visar leg, anmäler sitt besök en vecka i förhand så man kan kolla upp dem med polisen eller så..
Usch!
Psycho, thats all I can say.

3, Jag har fortfarande ett litet begär av crime time, så jag funderar på att kika på ett avsnitt av 'Bron' på svt play. Lite konstig dansk/svensk serie där huvudrollsinnehavaren verkar ha Aspergers syndrom eller dyl? (Jag har inte fått det förklarat för mig ännu) Men serien verkar vara lite psycho den med, vilket känns ok just ikväll. OM jag skriver ett nytt inlägg 02 inatt vet ni att mitt psyke inte klarade av ett avsnitt till..


Just ja, håller på att tar kort på allt som ska säljas/skänkas/slängas. Ja, snart eldar jag upp allt ute på gården så jag blir av med det..Så himla trött på att se högen av glömda fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback