Same old?

Neeej!

Idag är jag ledig och då är det inte läge att ligga på latsidan, nej nej. Idag gick mitt viktigaste flyttlass till lägenheten-
Min säng ,mina garderober och hyllor fick sig äntligen ett hem!

Älskade mami hjälpte till att köra dit släpvagnen (lite för kruxigt för mig att backa med släp.. men att köra framåt kan jag) och Madelene var så snäll och hjälpte mig att bära upp allt. Men ett tag trodde jag inte att sängen skulle komma in. haha. Det vore något det..
Så nu måste vi be om bärhjälp för att få in Ems säng då den är bredare än min.. men det löser sig snart.


Madelene stannade kvar och hjälpte mig skruva ihop mina fantastiska IKEA möbler, så det tog lite tid men vi blev riktigt haj på att montera ihop dem tillslut. Och fint blev det. {bilder kommer, I promise]

Nu ska jag bara städa undan, köpa en klädställning och köra dit min garderob. SEDAN är jag 'Vemdaling'.
Dessutom så kommer vi avsluta dagen med att gå på Husky. Ikväll är det nämligen säsongens första 'Måndaxklubb' som är obligatoriskt för oss varje måndag.
Som jag har längtat ^^

Btw, så måste min IKEA trip skjutas upp (klädställningsköpet) då jag kommer få börja jobba nu på måndag uppe i fjällen. Mmmhm.. Superduperskoj! Ja, jag är en ganska lycklig tjej just nu faktiskt

I have to go now.. Måndax!

Kommentarer
Anna

Jaa, jag håller verkligen med dig :}

2011-10-31 | 18:16:37
http://madeinjapan.nu
Zarah-Lou

Har lagt till dig i min länksamling, var så modig att jag snodde åt mig en bild och gjorde en liten knapp oxå. Jag hoppas att detta var ok? Annars får du slå mig hårt så tar jag bort den :)

2011-10-31 | 18:39:47
http://blogg.zarah-lou.se/
Mor

En gång Håare alltid Håare skrev Henkan;o)) Så de så.

2011-11-01 | 07:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback