Vilken underbar känsla!

Känner för att skratta och hoppa runt hela kvällen, idag började nämligen snön falla.
Veronica kallade det "vårt vita guld" och jag kan absolut hålla med henne, det underbara vita guldet.

Medan mamma sitter och suckar för att snön har kommit utan ordentlig kyla i backen så sitter jag och ler från öra till öra.
Visst, jag vet att denna snön kommer försvinna och det kommer dröja innan snön ligger kvar på backen. Men man får ändå en mjuk fluffig känsla i kroppen när första snön kommer. Man blir lycklig.



Vad tycker ni? Är det för tidigt?
Eller är ni som mig och blir som ett spralligt barn när snön äntligen börjar singla ner?

Kommentarer
Michelle

Ja, det här kalla vädret är inte så kul när man varit hos solen och gottat sig ;) Vi var i Beldibi på Renaissance Antalya Beach Resort & Spa hotell. Jättefint, åk dit om ni ska till Turkiet nån mer gång. Det var superbra :)

2011-10-10 | 15:23:19
http://michellebeit.blogg.se/
Caroline

Syftade på min rubrik, vad man heter i Instagram, typ en fotoblogg på iphone :)

2011-10-10 | 18:37:15
http://carolinenordens.blogg.se/
syster

Jag känner precis som du!!! Nu vill jag ha jul o vinter o allt på en gång! Hoppa i snön o leka!

Fina bilder från Turkiet oxå. Puss

2011-10-11 | 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback