What

What a day!

Har haft en superduperdag på jobbet. Vilket betyder mycket skoj och skratt. Jag älskar sådant! Dagarna går otroligt fort och man får mycket gjort dessutom.

Efter jobbet åkte jag med syster på Café cineast och fikade langos med räkor.. MUMS! Om jag ändå visste vem som kommit på langos, då skulle den personen få sig en smällkyss! Iofs, så blir man så mätt att denne personen nog skulle kunna få sig en smäll endast också, haha. SÅ GOTT!

Efter det var det planerat att jag egentligen skulle bada men då jag glömt bikinin hemma så fick jag skjuta upp det på framtiden.
Känns inte som det var rätt tillfälle att snöra på sig bikinin heller för den delen, med en langos som jäste i magen. Men men, det kommer förhoppningsvist fler gånger.

Nu på kvällskvisten har jag lagt upp fler auktioner [HÄR] så nu är det 15 grejer som väntar på nya ägare.. och jag har än så länge tjänat 3 kr på dem. Haha, det går framåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback