30 day challange - Dag 10

'Discuss your first love and first kiss'

När man är liten har man oftast en bäbiskompis och sedan en första pojke som man är kääär i. Min bäbiskompis var Börne. (kunde inte säga Björne, så det blev Börne) vi är släkt och umgicks konstant.
Sedan när jag kom till dagis så träffade jag Fredrik och vi var ett par väldigt länge, flera år faktiskt. Vi lekte nästan varje dag och jag ser ofta tillbaka på den tiden med ett leende på läpparna. Fredrik var jag kääär i, vi gifte oss och lekte törnrosa.
Han gav mig fina ringar som han fått hos tandläkaren och gjorde armband åt mig. Ja, det var ett fint förhållande det. Haha.

Första kyssen kommer jag inte ihåg helt ärligt, kanske på folkparken i Hede någon gång. Men jag har inte lagt det på minnet. På något disco eller så.
Men jag tror knappast att kyssen kom innan 14 års ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback