30 day challenge - Dag 11

'Put your ipod on shuffle and write 10 songs that pop up'


Den här känns otroligt onödig faktiskt. Varför?
Tycker väll hellre att det vore roligt att välja två låtar som går på repeat och varför?
Så då gör jag det:


Pitbull - Give me everything

Det är säsongsavslutning och Thailand för mig. Därför lyssnar jag ofta på den, lite väl ofta till och med.
Jag blir lycklig, danssugen och får igång en minnesfilm i huvudet på mig själv.



Rihanna - Man down

Jag känner en styrka när jag lyssnar på den här låten. Älskar soundet och rytmen får mig att gunga.




En bonuslåt som absolut inte påminner om de ovanstående:

Hollywood undead - levitate

Behöver jag säga att den får mig att avreagera mig lite? Underbar låt enligt mig. Älskar att det är rock / rapp
Härlig blandning om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback