30 day challenge - Dag 2

Where you'd like to be in 10 years

Om 10 år är jag skrämmande nog 34 snart 35. Jag hoppas att jag vid den tidpunkten i mitt liv har haft turen att möta min bättre hälft. Att jag vid 34 års ålder har en eller två krabater som springer runt benen på mig. Vart jag bor spelar ingen roll, men jag hoppas att jag trivs där jag bor. Precis som jag trivs här i vår by.

Jag hoppas att jag äntligen startat mitt egna företag som jag drömt om i flera år men som jag varit väldigt förtegen om.
Jag hoppas att jag njuter av livet, att vi reser en massa. Att jag sett asien, usa och europa. Att jag tar vara på de dagar som kommer.

Det hoppas jag.


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Jaaa du menar den med tunna små "pengar" som fanns för nåt år sedan?? Lite mer grön förpackning? Nej det är inte den :D den här har den där kolan med också, den andra var ju utan. Sjukt god är den iaf :D

2011-09-10 | 19:15:28
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback