30 day challenge - Dag 6

'Write 30 interesting things about yourself'

Oj 30 INTRESSANTA saker? Snacka om press direkt.

01 » Jag började bli teknikintresserad när jag var ca 13.
02 » Jag är en riktig prylnörd.
03 » Om jag köper (t.ex) en kamera, då MÅSTE jag köpa minst 5 tillbehör.
04 » Om någon visar intresse för mig så skrämmer jag bort dem. Works everytime.
05 » Jag har jobbat som supporttekniker för datorer och skrivare (telefonsupport).
06 » Jag tar genvägar, så ofta som möjligt. Det blir ALDRIG bra..
07 » Jag har inget bra minne alls, det är inget skämt, noll minne.
08 » Jag har klippt mitt hår kort en gång i mitt liv.. kommer ALDRIG göra om det misstaget.
09 » Jag blir arg om andra tar kort på mig.
10 » Jag inbillar mig själv att jag är hurtig.
11 » Jag försökte lära mig spela piano en gång i tiden.
12 » Jag kan fortfarande inte med min Canon som jag köpte i början av året.
13 » Jag är en "slösa" rakt in i benmärgen.
14 » Jag älskar att baka kakor, cupcakes etc. Men blir lite putt när jag inte får äta upp dem.
15 » Om man säger "du får inte" hör jag "Du måste / du får"
16 » Jag är riktigt osäker på mig själv
17 » Jag frågar min mamma om råd, för det mesta...
18 » ... Förutom när de gäller shopping, då köper jag allt jag vill ha.
19 » Jag ser mig själv som 2 storlekar mindre, därav ilskan när andra tar riktiga kort på mig.
20 » Jag blir besatt av produkter tills jag skaffar mig dem.. Då släpper begäret.
21 » Jag har försökt läsa matte c 3 eller 4 gånger nu.
22 » Jag tackade nej till en utbildning för att det kändes för seriöst.
23 » Jag har fortfarande mina favorit kramdjur/gosedjur i sängen.
24 » Jag gör klädesval efter skoval.
25 » Jag fullkomligt ÄLSKAR vita tygskor.
26 » Jag har köpt en bok om hur man lär sig att virka.
27 » Trots att den boken har bilder, så fattar jag ingenting.
28 » Jag försöker intala mig själv att jag ska våga hoppa fallskärm.
29 » Jag är löjligt rädd för hajar och 'gammelgäddor' därför är jag en badkruka.
30 » Jag vägrar bli vuxen innan jag sett mer av världen!



Oj, det där gick jättefort. Kan vara för att jag sitter uppe sent och skriver (då funkar min hjärna som bäst) och riktigt onödigt att jag skulle göra detta till ett tidsinställt inlägg så att det hann bli klart under 'dag 6'.
Nåväl, nu hoppas jag att ni tyckte att det var intressanta punkter.


Kommentarer
Caroline

ojoj imponerande att du fick ihop trettio stycken ;D



hehe jag kan också erkänna att jag med har ett gosedjur i sängen ;* hehe!

2011-09-14 | 19:36:59
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback