Ångest och Sorg



Jag vet att det är många som redan har delat med sig av denna videon och jag har velat göra det.
Men jag har inte orkat se den fören idag. Idag såg jag den, grät och nu delar jag den vidare.

Det är så nära mitt hjärta man kan komma.

Jag önskar att jag kunde få mina nära och kära att förstå hur viktigt det är att avstå tobak och att ta det lugnt med alkohol.
Man måste göra det för sin egen skull, men jag önskar att de kunde göra det lite för min skull eller deras familjers skull, kommande familjers skull också.
Och jag valde att sluta med tobak av rädsla för den sjukdomen.
Jag har en stor ångest när jag tänker på cancer, jag gråter väldigt ofta på grund av den.
Jag vill inte dö utan att leva mitt liv till fullo, jag vill inte förlora fler familjemedlemmar, jag vill inte förlora chansen/möjligheten att kanske en dag bli en förälder.
Det är så mycket som står på spel och det är idiotiskt att riskera allt det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback