Flyttlass

Efter en orolig natt så vaknade jag någorlunda tidigt och startade dagen direkt med att utmana mig själv genom att köra släpvagn. Usch vad krångligt det är att backa med släp!! ÅH! Madelene fick stå och dirigera och ropa hur jag skulle göra, haha. Man måste ju försöka för att lära sig, men jag kommer nog inte göra det igen i första taget.

Vi har fraktat två flyttlass, burit och svurit lite. Men det känns otroligt bra såhär i efterhand.
Nu är M nämligen Vemdaling, och det är så skoj att ha henne hemma igen.
Om bara någon vecka kommer jag och Ems vara ´Vemdalingar´ vi också. Låt säsongen börja!

Jag och M hade en mini julafton för varandra på morgonen också, gav varandra presenter. Haha.
Jag fick ett underbart armband som M gjort själv (mina färger! I  L O V E  I T ), örhängen och nagellack!
Åh vad härligt! Min underbara vän



Kommentarer
L y d i a

svar, Tack tack! Hoppas också att förkylningen ger med sig snart...!

2011-09-10 | 20:21:05
http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback