Förberedelser

Känns som om jag inte fattar att det är dags att åka. Har blivit ganska duktig på att skjuta undan tankar på sådant som jag blir exalterad av.
Jag ska få soooola! YES! Om det regnar hela veckan denna gången kommer jag gråta blod.. och ligga i solariet kommande veckan så ingen ser att blekfisen är tillbaka.

Jag har börjat packa, men det känns otroligt jobbigt. Känns som om man har svullnat på sig endel igen. Men jag vet att jag gör det när jag är stressad/mår dåligt.. så det är kanske inte så konstigt. Hoppas bara att kroppen lägger av med det tills det är dags att åka.

Igår epilerade jag smalbenen (AJ) och idag har jag vaxat låren. Haha. Delar upp det då epilatorn funkar otroligt bra på smalbenen, men gråter som ett litet barn om jag använder den på låren.. och vaxet vill jag inte slösa på.. så här kör vi två pass.
Nu är låren illröda och jag är glad över att jag inte behöver göra detta allt för ofta. Haha.
Usch.
Onödig info? kanske.. Men jag delar gärna med mig av mina vardagssysslor.



Lite wax rester och ilskna prickar på låren. Haha. Så kan det gå.


Kommentarer
Linn

Sv; Tack så mycket :D

2011-09-28 | 15:54:02
http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback