Gäsp

Oj vad klockan är mycket!
Jag hann till jobbet 7 imorse och de ville att jag skulle jobba tors, fre också. Skönt.
Och antagligen 7-16 då med, vilket är lite svårt då jag sover som bäst när jag ska upp. Men det funkar, jag uppskattar det. Verkligen.

Idag efter jobbet så blev jag och mamsen bjuden på middag hos syster. Hon gjorde en jättegod rödbetspaj med getost medan jag och mams spelade nintendo 8-bitars. YEY!
haha. Det var riktigt roligt och umgås med familjen ikväll. Efter middagen gick vi nämligen på bio: 'Jägarna 2' visades idag och den var otroligt bra. Nästan så att jag måste damma av 1'an och kika på den med. Men denna filmen överträffade mina förväntningar.

Nej nu måste jag gå och lägga mig, ska upp 05 imorgon (och snoza till 05:30, haha)

Godnatt mina kära.

Kommentarer
Elin

kikar in och lämnar ett litet spår efter mig..

2011-09-15 | 19:00:13
http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback