Lazy ass

Jag sover otroligt oroligt just nu. Brukar bli så när jag går från att jobba tidiga mornar till att få sova ut. Ligger och spänner mig och tror att jag försover mig.
Inatt försökte jag springa ifrån en våldtäktsman och mördare i en stad. Men han hann komma ifatt mig trots att jag kutade som aldrig förr. Usch. Så går det när man kikar på Efterlyst det sista man gör innan man somnar.

Har myst nere i vardagsrummet med mamma nu på morgonen, käkat gofrukost och kikat på film.
Känner mig dock otroligt trött fortfarande. Skulle vilja ge mig ut på en promenad men det är alldeles för lätt att låta bli när regnet öser ned. Skit väder.
Så nu ska jag nog kika på en till film och ställa mig på orbin ett tag.

Ps. Jag förstår inte hur folk klarar av att stampa på orbin i 1 timme eller så? en kvart och jag är totalt slut? Vad är det för hurtbullar som orkar det?


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Det röda du dricker är det sött eller mer surt??

2011-09-11 | 13:13:36
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback