Löööörda, va gör ja?

Usch vilka dagar. Igår var jag sur och tvär. Idag är jag less o gôralôs.

Direkt efter jobbet igår firade jag med inte bara ett, utan två glas vin. (4, om man tänker på storleken på mina glas..) gjorde mig en hemmagjord pizza och somnade gott efter en film.
Vaknade dock vid 05 då kroppen är inställd på den tiden nu, vaknade sedan 08 och då kände jag att det inte var någon idé att försöka engagera sig längre.

På morgonen dansade jag en lååång stund, sjöng lite falskt och drog på smilbanden.
Hittade en resväska på jobbet för någon dag sedan, så jag åkte dit och köpte den innan någon annan och spenderade lite extra pengar på bilen. T.ex. så fick den en guldtvätt, och nu skiner den glatt.

Efter det har jag tagit några bilder, käkat pizza och allt annat jag kunde hitta ;)

Nu ska jag sova igen. Försöker hitta energi, jag lovar.


grynig bild. Men 28:orna är på och sitter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback