Redo

Redo för sängen. Redan, men är så trött. Kommer därför skriva mer imorgon då jag kommer vara ledig torsdag och fredag. Jag börjar vid 07 imorgon igen.. sådär ja.
Ikväll har jag fått massage på rygg och nacke, aj aj aj. Tror att det är behövligt med massage, varmt bad och kurer för att få mig på topp igen.



Letade fram ytterkläderna idag dessutom, börjar bli kallt och jag är redo för snön. Täckbyxorna sitter jävligt bra just i år dessutom. Så jag kanske inte behöver något nytt iår trots allt. Men det vore skoj med en ny jacka..
Denna svarta warp jackan köpte jag när jag gick på gymnasiet.. har köpt en ny jacka efter denna, men en längre snowboardjackal vore inte helt fel ;)

Åh.. snöö. Nog för att man blir less på snön tillslut, men jag älskar den ändå.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback