Spänd

Åh vad spännande, imorgon är det dags!

Imorgonkväll, närmare bestämt 21:00, så lyfter vårt plan mot Alanya, Turkiet. Vi valde att åka från Östersund då det är mycket närmare än att bila ner mot arlanda t.ex.
Det kommer bli ganska skönt att åka nattetid till Alanya, vi får helt enkelt sova på planet och sedan på transfern till hotellet. Vi kommer anlända till Antalya vid 02 tiden och borde nå hotellet vid 04 tiden.
Jag kommer säkert vara ganska mör i huvudet när vi väl kommer till hotellet och därför oroar jag mig lite över hur jag kommer reagera på väntan att få lägga sig i en säng.. men vi får se hur det går. Jag vet att jag brukar bli en mardröm när jag är trött.. Stackars mamma.


På hemvägen är det dock mycket bättre tid om man tänker på att en annan ska köra sin egen transfer, haha. Då kommer vi lämna hotellet mitt på dagen, lyfta vid 16 tiden och landa vid 20 tiden.
Sedan är det dags att sätta sig i bilen och köra ca 2-3 timmar hemöver.
Ja, detta känns bra.

Så ser vår resplan ut, gött gött gött!

Kommentarer
Annika M Sriwanna

ha en underbar resa! :)

2011-10-02 | 23:07:30
http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback