Tegelsten

Puh! Känns otroligt skönt att jag äntligen (efter flera veckors tjat) har börjat lägga upp endel saker på min bloppis.
Tanken är att jag ska lägga upp 3-4 st.
Jag väljer att lägga upp olika så att det blir lättare för dem som kikar via bloggshoppen då de kan välja via kategori. Då tänkte jag att det är lättast att även jag lägger upp via kategori så att man inte går miste om ett guldkorn eller i mitt fall, en köpare.

Jag blev inringd på jobbet imorgon också, även det gjorde så att en tegelsten ramlade från mina axlar. Skoj! För trots att jag egentligen är arbetslös nu, så har jag inte insett det utan väntar bara på att få återvända. Men så är det nog alltid med sommarjobb/säsongsjobb.

Nu på kvällskvisten har jag varit till Madelene och Magnus på en fika. Åh vilka underbara människor! Skratt, skratt, skratt och åter skratt.
Jag tror att de kommer trivas väldigt bra i sin lägenhet ganska snart. Det gäller att "landa" i lägenheten bara. Jag ser inte fram emot själva flytten till min och Ems lägenhet. Ännu mindre flyttstädningen sedan i vår. Usch.. haha.
Jag hatar att flytta, men vill man komma närmare jobb och kollegor så vill man.

Nu ska jag kika på tv med mor en sväng, kanske ta några bilder på accessoarer.
Nu känner jag energi till att fortsätta försöka sälja lite saker. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback