Vanlig tisdag

En helt normal, vanlig tisdag.

Idag blev jag faktiskt inkallad på jobbet igen vilket jag absolut inte tackar nej till. Är det roligt så är det.
Dessutom så ska jag hoppa in i morgon med. Chefen ville att jag skulle jobba 7-16. Och jag ska försöka, verkligen, att komma upp i tid så att jag inte kommer försent. Men jag förberedde henne på att det kanske blir 8:30. Haha. Det är så svårt att vakna på mornarna.
Nu på kvällen har jag mailat med folk som är intresserade av vissa skor som jag säljer, och varit ute på en långpromenad. Otroligt skönt att power walk'a lite. Blir lika impad över att jag orkar varje gång.

Lite trist att folk tycker att det är ok att försöka locka folk till sina bloppisar via min? Varför gör man så för? Tragiskt.
Ännu värre att de inte förstår att jag inte publicerar de kommentarerna. Men men. Nu är jag bara lite bitter.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Lite kinkig, och måste försöka få lite sömn inför morgondagen då jag först jobbar och sedan är inbokad på bio. "Jägarna 2" står på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback