What's going on

Vilken lång torsdag! Klev upp vid 07 tiden då jag skulle vara på sjukhuset 8:30 för att undersöka vad mina utslag i ansiktet kunde tänkas vara.
Det hela börjar med att mina utslag hade börjat försvinna under gårdagen (de kommer och går som de vill) Så imorse hade jag inte mycket att visa upp (syns men inte alls i full bloom) så det blev jag kinkig över. När man väl får tid på sjukhuset så går utslagen och gömmer sig, irriterande.
Jag anlände 2 min innan bestämd tid och de i receptionen tog otroligt lång tid på sig innan de släppte mig vidare, blev hänvisad till fel väntsal (men som tur var kom de på det snabbt) och sedan kunde inte sköterskan säga vad det var för utslag, vad som skulle hjälpa mot dem så jag gick ut därifrån med tårar i ögonen och ett råd: testa hydrokortison.

Jag känner mig ganska maktlös.
Då jag har testat bättre salvor är hydro redan, så valde jag att köpa samma salva som man motverkar svinkoppor med. Yes.
Jag hoppas att det hjälper.
(men självklart ska jag testa hydro också, desto fler salvor man använder borde bli bättre, eller?)

I övrigt har jag packat lite, men skjöt upp det och städade toaletten istället.. och sedan mitt rum.. och sedan umgåtts med mor och syster. Dessutom målat naglarna..
Så nu antar jag att jag måste gå igenom packningen ordentligt så det finns en tanke med det hela :)

Åh vad skoj detta kommer bli!
En resa för kropp och själ, det behöver vi.
Jag vill skämma bort min mor lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback