Energi



Hej och hå vad tiden går! Imorgon är jag ledig igen, två dagar på rak faktiskt. Och sedan är det sista helgen. Weii!
Trots att jag inte riktigt VILL sluta, så kommer jag njuta av att vara lite ledig igen.
Jag har dock panik i magen, oro som trycker. Pengar, pengar, pengar.
Det vill säga: vad fasiken ska jag göra i sommar!?
Jag håller hoppet uppe, hoppas innerligt att jag har mitt favvojobb i sommar. Annars kommer jag känna mig..halv.

Idag bjöd jag på frukost igen på jobbet, mysigt och gott. ÄLSKAR frukost.
Ser verkligen fram emot att se vad de har för frukost på hotellet och om den inte håller måttet så får jag frossa i min favvofrukost: grön mango och annanas. MUMS.
Det är nästan så att jag hoppas att jag får äta det istället.. eller att de har de som frukost på hotellet också ^^.

Tänk vad frisk luft gör för själen

Kommentarer
Anna

Sv: Jag håller verkligen med dig. Är så tacksam för den tiden jag ändå fick med mamma. Och jag tror som du säger att din pappa och min mamma visste hur älskade de verkligen var. Stor kram!

2012-04-20 | 19:52:50
http://madeinjapan.nu
Anna

Sv: Jo, vi har köpt flygbiljetter som vi måste boka före den 14e juni. Vi hittar bara inget tillfälle då vi båda är lediga haha. Hoppas på att kunna boka när vi fått sommarens scheman dock :} Kram!

2012-04-20 | 20:42:00
http://madeinjapan.nu
aalina!

Snygga skor!

2012-04-22 | 01:29:15
http://anotherdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback