Friends


Luz & J på lunchdejt {med undertecknad] på Vikarvålvallen sommaren 2011.

Här är en bild på en av mina närmsta, finaste & bästa vänner. En av de som finns i den innersta kretsen. En av dem som jag litar 300% på. Underbara människa!
Jag saknar dig så fruktansvärt för trots att du bor så nära {det är ju trots allt i Sverige du befinner dig) så känns det så långt borta.
Jag saknar att ha våra filmkvällar, våra drinkkvällar och våra tårdränkta gapskratt.

Du är underbar, du är älskad och du är saknad. Av mig. Av undertecknad.

Till er som inte känner denna människan så säger jag bara: to bad for U!

Jag lovar att jag ska göra mitt bästa att skrapa ihop lite pengar snarast efter resan för att möta dig igen. Jag har abstinens. Men jag vet att du längtar hem till oss och har planerat en tur hit. Och jag håller hårt i hoppet på att du kommer snart. Som sagt, jag saknar dig!

Ps. Hoppas verkligen att Luz och J accepterar att jag lagt upp denna bilden. Den är ju så fin ♥

Kommentarer
Anna

Stor kram och tack för din kommentar <3 Kan tyvärr inte låna från Linn, hon har några storlekar mindre på kläder och några storlekar större på skor haha :) Kram!

2012-04-28 | 09:15:26
http://madeinjapan.nu
Luzen

Meeeen Kicki...!!!! Nu sitter jag här me tår i ögat :'(... du är väl den BÄSTA människan jag vet!!!! Tänker medvetet å undermedvetet på dej V.A.R.J.E dag!!!!! Saknar dej konstant å bara LÄNGTARRRRR till min semester!!! Så fort jag tänker på våra galna på-tu-man-hand-kvällar så blir jag full i skratt hahahaha ;). ÄLSKAR DEJ MER ÄN ORD!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2012-04-28 | 14:46:28
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback