Gemytligt

Jag har haft en skön påskhelg! I fredags var det som sagt inflyttningsfest och jag gick hem i rätt tid, jobbade på lördag förmiddag och sedan bjöd jag familjen på brunch.

Igår (lördag) var det dessutom Big Jump Cup final på Björnrike så vi åkte dit och kikade lite. Det bästa var att Sonja var där med sin karl och jag fick ÄNTLIGEN träffa dem igen. Åhh sötnosar!
Lill-gumman var dock hemma med momma så henne får jag träffa en annan gång ♥
Huvudsaken är trots allt jag återigen fick krama om min vän.

Sonja och jag har varit vänner sedan högstadiet och under gymnasiet var vi ett gäng tjejer som höll ihop, i både vått och torrt.
Jag saknar dem oerhört ♥
S och J skulle bege sig tillbaka till grannlandet imorgon så jag får hoppas att vi snart möts igen!



Passar på att käka en redig frukost innan jobbet.
Vet ju inte riktigt hur denna dagen kommer bli?

Och Helena, jag ska försöka luska fram receptet åt dig ♥ Räkna med ett sms eller två inom den närmsta timmen, detta gäller även Diana.
Jag fick ett sådant sug efter mina vänner så jag tror jag faller av pinn!


Oh just ja, slängt upp en massa saker på tradera igen. Klicka HÄR

Kommentarer
Luzen

Har alltid ett sug efter dej hehe... fel det där lät då men du fattar va jag menar =) saknar dej oerhört mycket, varje dag!!! <3

2012-04-08 | 12:18:00
http://luzzis.se
Caroline

Skönt med härlig påskhelg!!



hörru, nu har instagram kommit till android tele, visst är de en sån du har? såfall lär du skaffa instagram på direkten ;D

2012-04-08 | 16:52:12
http://carolinenordens.blogg.se/
Lusen

SV: Åh tack =)! Får ta å installera mej lite hos dej under semestern tror jag å fixa dom naglarna på dej ;). Ja fy farao, jag har ju såklart redan nedräkning. "Bara" 3½mån kvar haha... oooh men då måste jag googla. Du vet google is your friend haha ;). PUSSSS

2012-04-09 | 08:44:46
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback