Godaste Laxburgaren



Jag gjorde middag idag för ovanlighetens skull och idag blev det laxburkare. YUMMIE!
Jag har aldrig gjort det tidigare, men oj vad nöjd jag blev!

Jag tog ett paket lax {4 filér) och en lök, salt peppar, cayenne, paprika pulver, kebab krydda och franska örter.
Mixade ihop det till en riktigt bra smet. Nu i efterhand kom jag på att jag kanske borde ha haft i ett ägg eller två? Iofs så behövdes det inte enl mig.

Mamma hade förkokat potatisen så jag klyftade den och slängde in den i ugnen med dill och timjan.
Syrran gjorde aoli medans jag gjorde ädelostsåsen.
Mjau! Och en jäkla massa sallad på det!

Jag fick till och med beröm av mina nära och kära, så jag inbillade mig inte, den var riktigt god!

Kommentarer
Petra

guuuud så gott det ser ut!!

2012-04-16 | 20:37:37
http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback