Like sand

Känns som om tiden rinner förbi och allt blir bara djupare!? Nej! Jag har jobbat och jobbar, ser verkligen fram emot att vara ledig 3 sammanhängande dagar. Iofs så gillar jag inte att säsongen snart är slut.
Gaaah!


Jag har varit på inflyttningsfest ikväll och det var riktigt roligt! Vilka härliga grabbar! All kärlek till de man växt upp tillsammans med. Underbara människor ♥



Det jobbigaste var att jag råkade välta ett glas med rödvin som någon gömt under soffan. Grattis till mig. Pinsamt att vara klantig när man är nykter men ja, sådant händer.
Efter det tog jag mig några glas, hej och hå. Men nu är jag hemma och redo för sömn. Arbete imorgon, hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback