Pussel



Idag fyller min kära momma 86 år. Älskade älskade momma ♥

Direkt efter jobb åkte jag och hälsade på henne och hon bjöd på mat. Jag fick rökt lax, rökt röding, jansons och en fantastisk sås.

Men det bästa vår såklart att jag återigen fick smaska i mig flötgröt! Mmmmm!!

{Flötgröt är en god kombination av grädde och mjöl som serveras med socker och kanel. Iallafall i vår familj. Det som verkar vara orginal är dock att äta flötgröt tillsammans med röding/fisk. Men det tilltalar inte mig. Nej jag gillar att äta flötgröten mer som en dessert]

 

Systeryster och momma hade påbörjat att lägga pussel. Ett gigantiskt pussel med en massa bitar och jag tyckte att det var riktigt roligt att sitta och pyssla med det ett tag in på kvällen.

GRATTIS underbara momma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback