Sweet home



Kikade runt på bloggarna som rekomenderas när man är inne på sin egna sida (förstår ni vad jag menar?) Iallafall så har jag trillat in på M.ade b.y m.ary vid ett flertal tillfällen och jag fullkomligt ÄLSKAR hennes bilder och recept.Dessutom har människan en sådan där mysig, romantisk klädstil som man bara vill efter apa.

Iallafall hade hon lagt upp dessa bilder från Finndomohem.se och jag bara gapade. DÄR har ni mina drömhus!

Jag älskar funkishus osv med dessa husen, de är jag.. och jag älskar marbodal kök.. och vitt ska det vara, precis som junibacken.. Jag ska visa er en annan dag hur JAG skulle göra med det huset jag har som önskan att köpa. You will love it, I do.

Kommentarer
Mary

Sv; Men hej söta du! Tack för länkkärleken..den värmer verkligen, det ska du veta!!



Ja, jag kan rekommendera alla hennes böcker "claudia Carrolls" böcker alltså.Vissa är så klart bättre och andra sämre men jag gillar hennes stil. Men så är jag också en sucker för romantiska roliga chic-litts där jag kan släppa alla stress kring jobb, husletande (även om husen ju är mkt vackra) och alla "måsten". Så de får tummen upp från mig iaf!



Kram Mary

2012-04-05 | 15:59:37
http://madebymaryblogg.blogg.se/
Caroline

ååå tänk om man bodde i ett sånt hus :) hur underbart!

2012-04-08 | 16:50:51
http://carolinenordens.blogg.se/
Zarah-Lou

Mm, gilla!

Funkis är inte min stil, men lantligt funkar alltid när det gäller inredning. Lantligt med lite industridetaljer, det är nog min dröm när det kommer till kök.. och hall x)

2012-04-21 | 01:01:19
http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback