De där med sömn..

 
Ah vilka problem jag och sömnen har. Våra vägar möts riktigt sällan! Bara för att jag skrev att Kelah sov.. så vaknade hon.
Haha, typiskt :)
Bara att vänta ett tag tills hon blir sömnig igen, mitt lilla busfrö!
 
Tänkte visa några bilder {egoista, muy grande.. eller något} som jag tog tidigare i veckan.
Passar på när det är någorlunda bra väder ute. Är det strålande sol och varmt vill man inte direkt vara inne och låta tiden gå. Men om det är {som det varit största delen den här sommaren) soligt men kallt så blir mitt rum en ganska bra studio.
 
Tog några som skulle vara typiskt mig och de innehåller en massa skor {vad kan vara mer typiskt mig? Förutom en klädberg på golvet?} och sedan dessa.. mer vardagliga med min finfina scarf som jag gömt i en låda.
 
 
Kommer komma fler bilder senare, men nu vill jag snusa på lilltösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback