Fröken klant

Världens finaste håller mig sällskap ♥
 
Ja jag är fröken klant.. gah!
Förra helgen {när vi var i sommarstugan} ramlade jag i båten med en båtmotor över mig. (Jävla foppatofflor!) och vrickade foten.
I förrgår tränade jag på min orbitrek och antagligen belastade jag benen fel eller så var inte uppvärmningen tillräcklig för igår när jag skulle ut på min PW så kom jag knappt en fjärdeldel av den vanliga turen innan jag började halta.
Det var bara att vända och envis som jag är så skulle jag bannemig lyckas gå hem men när jag nästan var hemma så haltade jag som en galning och hade nära till tårarna.
Nu har jag ont i båda benen och haltar och svär.
 
Jäkligt irriterande om ni frågar mig.
 
Men som tur är så har jag den här sötnosen bredvid mig. Hon sover, busar och håller koll på mig.
Och vet ni vad? Hon luktar fortfarande valp.. underbar doft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback