Happy B-day beauty

Yum!Födelsedagsbarnet ♥
Skumpa!
En present från syster, en chiliplanta.. eller var det en tomat? ^^
Jag använde vidvinkel objektivet.. men jag glömde zooma ut och vinkla det rätt? Klant arsel, och jag var nykter!?Världens godaste Jordgubbstårta med chokladpudding 'på toppen'?
Spelpjäserna i popkullt.. härliga! Stig-helmer är med på ett hörn!
 
Bilder från Marayas födelsedagsfirande i helgen.
 
Det bjöds på lite skumpa, massa smaskiga kräftor, tårta och skratt när vi försökte ta oss igenom popkullt!
Vi hade en jättemysig eftermiddag hos värdparet och vi fick torka tårarna flera gånger som följd av skrattsalvorna.
Jag kan nog inte förklara hur mycket jag älskar vårat gäng. Hur tom jag skulle vara utan dem.
Och trots att det är svårt att samla alla samtidigt {några kära hjärtan kunde inte vara med på kräftlunchen} så är vi alltid enade.
Vi är ett lag liksom.. pantertanterna + tomas. haha.
Underbara människor!
Jag önskar att alla kunde ha vänner som dem!
 
Hoppas M hade en underbar födelsedag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback