Måndag tisdag..

Våra vackra lampor i uterummet på sommarstugan.
 
Ja här var det eko..
Det hela började med att jag, mami och syster skulle åka till sommarstugan på fredagen/lördagen.
Sagt och gjort, vi åkte ner på fredagkväll och hade jättemysigt. {Kelah var självklart också med.. men fick inte smaka av läckerheterna]. Vi åt ost och kex samtidigt som vi spelade en runda med alphapet.. man kan väll säga att det var en lätt match, för min syster.
På lördagen var planen att dra upp båten ur vattnet och sedan åka hemöver igen.. dock ville ingen av oss åka hem så vi stannade kvar till söndagen.
Jag hade en underbar helg med min älskade familj, önskar bara att momma varit med också så hade det varit perfekt. Sällan vi är där alla tre.
Det är flera år sedan vi var där samtidigt och var avslappnade dessutom.. inga måsten, inget som drog oss hem igen eller så. Fantastiskt.
Tack!
 
Igår (måndag)  fick jag jobba (YEY!!) och efter jobbet så överraskade Madelene med picknick vid dammen. Superduper gott och mysigt, underbara påhittiga vän!
Jag sov därför över hos syster så att jag slapp kliva upp i ottan, för hej och hå, jag hade tur så jag fick jobba idag med.
Jag ÄLSKAR att jobba! Fasiken, trodde aldrig att jag skulle säga det, men det gör jag verkligen.
När jag inte jobbar går luften ur mig och jag bli slö, trött och... borttappad.
 
MEN NU. Nu är jag här igen.
Känns så dumt att inte uppdatera, tro mig, jag vill!
Ibland räcker dock inte tiden till för sådana hobbys.
 
Imorgon ska jag och Madelene ut på en tur, en liten shoppingvända till Mora, ska bli intressant.
Jag ska fokusera på att hålla i pengarna, svårt.. men jag behöver hålla koll på dem i några veckor till.
Men det ska bli kul att komma ifrån fjällen, faktiskt.
 
Imorgon ska jag försöka hinna med och dela med mig av ett underbart recept på ett bröd jag bakade förra veckan. Underbart goff!
 
 
Godnatt mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback