Mora

Det som följde med mig hem idag
Fantastiska armbandet.
 
Idag var det äntligen dags för mig och Madelene att åka till Mora för en dag på gågatan.
Helt okej om ni frågar mig! Jag kan bara hålla med M när hon sa "Det är tur att det inte fanns ginatricot där". Jag råkade nämligen använda kortet alldeles för många gånger under de få timmarna vi var där. Så bra gick det för mig..
 
Jag hittade en fin blus som jag kikat på hela sommaren, egentligen ville jag ha en marinblå blus men det fick bli den fina färgglada blusen istället. {Hittade den inne på H&M, de och två nagellack)
På cubus hittade jag ett vitt linne i siden (?) som passar både till vardags och fest vilket jag behöver.
Sedan unnade jag mig nya örhängen och ett underbart ( U N D E R B A R T) armband dessutom.
Fullkomligt älskar det.
 
Bara bra köp om ni frågar mig!
Just ja, åker ni till Mora ska ni testa chailatten inne på Helmers (eller var det Hjalmar?? nej, Helmers tror jag) Café. Den godaste chailatten jag har smakat!
Önskar att jag hade möjligheten att dricka en sådan varje dag..
 
Nej nu jäklar ska här sovas!
Jag har antagligen lyckats paja mitt knä idag.. så nu sla jag försöka sova bort det onda.
 
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback