Sött & surt

Mina absoluta favoriter i hemmet.
 
Idag så har jag gjort citronskrubb som ni kanske förstår utav bilden.
För er som inte har sett mitt tidigare inlägg angående hur man gör en citronskrubb så kan jag förklara det igen:
 
Du behöver:
Bomullsrondeller
Strösocker
Citronsaft (saft från en citron alltså.. inte drycken saft)
 
Blöt bomullsrondellen med citronsaften, häll lite strösocker på rondellen och sedan är det bara att börja skrubba!
Huden blir fantastisk av den här skrubben och den hjälper iallafall mig att slippa acne.
 
När man har skrubbat klart måste man självklart skölja bort skrubb-resterna och sedan kan det vara bra att återfukta huden igen.
 
Hoppas den faller er i smaken också.
 
Om du har känslig hy kan du spä ut citronsaften med lite vatten så att det inte blir så starkt mot huden
 
Vill ni kika in mitt andra inlägg om skrubben? Klicka HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback