Something is wrong

Förra årets kräftkalas, yum!
 
Jag vet, här är det dött.
Jag har tänkt starta datorn vid ett flertal tillfällen men kroppen har liksom inte orkat?
Vet inte riktigt vad som är på gång.
 
Först hade jag blåsor i munnen sedan ett rött märke i halsen, ett sår längs med ena käken och nu sår/blåsa i gommen? Vad händer?
Jag känner mig helt slut, huvudvärk och mardrömmar.
Någon som kan ge mig lite klarhet i detta? Riktigt tröttsamt att veta hur mycket man BORDE göra, allt man VILL hinna med? Men det känns fortfararande som om jag går runt i kvicksand och om jag ligger ner så tar det ca 3 timmar innan jag orkar resa på mig.
Detta leder såklart till att jag är lättretlig, trött och irriterad så gott som hela dagen.
Tror ni att alvedon kan ge mig lite lugn?
 
Iallafall så har dessa små mysterier orsakat att jag endast har orkat stirra på datorn och istället legat utslagen framför "Hart of Dixie". En underbar serie om man vill ha lite 'feel-good-känsla'!
 
Igår var jag bjuden på kräftkalas och födelsedagsfirande hos Maria. Det var underbar mat och tårtan som de hade gjort var U N D E R B A R! Den hade chokladkräm i sig vilket ger många plus i min bok!
När alla var mätta så plockade Anna fram popkult {härligt sällskapsspel} och vi satt länge och försökte gnugga geniknölarna.
Haha.
Jag vann [hör och häpna!] , men det var bara tur för det var inte många frågor som jag kunde!
Det där spelet kommer absolut  hamna på min önskelista, superduperskoj!
 
Igår efter kräftkalaset och firandet åkte jag hem och hade så ont i huvudet att jag trodde att jag skulle svimma. Kändes precis som om jag hade en kökskniv bakom ena ögat vilket oroar mig.
Jag har ingen lust att få slängar av migrän igen.
Jag har inte haft migrän på flera år och jag har verkligen inte skickat någon ny inbjudan!

Det måste ha något att göra med allt fuffens som pågår i kroppen?
 
 
Idag har jag legat i sängen, umgåtts med Kelah, lekt med Kelah, klippt mamma, legat i sängen och tyvärr lyckats trampa på Kelah.
Så orolig att hon ska vara skadad!
Men hon går, har inte ont i den tass jag klev på och hon verkar okej.
Men klumpen jag fick i magen kommer inte att lätta.. tror inte att den någonsin kommer lätta.
Åh...
Hon skuttar som vanligt och gjorde det direkt efteråt också.. men ändå.
 
 

Kommentarer
Michaéla

Åh, jag känner igen mig. Har också en massa som jag vill och borde göra, men det blir aldrig av. Och lägger jag mig för att vila kan jag lika gärna sova ett par timmar, haha :)

Och sedan att du råkat kliva på din sötnos till hund, jag har råkat trampa (hårt) på våran lilla katt några gånger, och även om hon skriker så verkar det faktiskt inte som att det gör så himla ont. För hon är helt normal direkt efter (om än lite sur) :)Kram!

2012-08-06 | 09:28:09
http://michaelaarehn.blogg.se
Nathalie Flisbäck

Guud va gott :)

2012-08-06 | 12:28:25
http://www.hemunderbarahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback