Torsdag nionde augusti

Chokladfondant med glass och några smultron, sådär ja!
 
 
Svårt att få sådant att se bra ut på bild... he he he, /trött humor/
 
Egentligen så är det onsdag i min värld då jag är på väg att rulla mig till sängs men enligt kalendern så är det torsdag, det får jag väll acceptera då.
 
Idag /Igår/ har jag jobbat och som tur är så har kvicksanden börjat stelna lite. Kändes som om jag gjorde något idag iallafall, trots att det tog sin lilla tid.. Men jag är snart 100 igen, jag måste vara det!
Det bästa? Det är att Maja är tillbaka nästa vecka igen!
Eller ja, det är ju det bästa egoistiskt sett, då hon antagligen hellre hade stannat kvar på västkusten ett tag till.. men ja, jag saknar Maja!
 
Tog mig en långpromenad medan lilltösen sov middag och uj vad de känns i benen just nu? Jag gick samma runda dagen innan och jag försöker hålla takten till låtarna som ljuder i öronen.
Det mina vänner, det är inte det lättaste.
Ganska säker på att jag ser ut som en stel, hackande & lätt stirrig jänta med damp.. men samtidigt som det är hackigt så gör det vad det ska.
Jag blir ganska lycklig när jag väl är klar.
 
Och just idag /igår/ när jag kom hem så valde jag att ställa mig och baka en chokladfondant det första jag gjorde.
Yum!
Kanske inte det smartaste direkt efter ett träningspass, men what the hell, jag lever bara en gång?
OCH man behöver inte äta mycket för att bli nöjd när det gäller min chokladfondant ska ni veta.
 
MEN, nu ska jag sova. Underbara sömn låt mig slappna av och sova utan drömmar, snälla?
Är så trött att ligga på helspänn varje natt.
Jag börjar bli jävligt grinig och har snart inga tänder kvar..
 
GOD NATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback