Julfirande

 
Haft en helt okej jul. Tyvärr har jag jobbat konstant och sena dagar så att all min julkänsla pös bort precis innan "The grand finale". Jag hann inte njuta av julaftonen tillsammans med min familj. Mormor var här och det var så tråkigt att inte ha juldagen tillsammans. Den som är så gott som helig för mig.
Jag bestämde mig direkt för att det här är sista jul och nyåret jag jobbar.
Jag vill inte förlora sådana mysiga dagar med min familj.
Familjen är alldeles för viktig för mig.
 
Nyår är dock inte så viktigt, enda anledningen till att jag skrev det med är för att jag har jobbat 5 nyår på raken.
 
 
Nåväl:
 
Jag hade jättemysigt på julafton trots att mina ögon grusades och jag fick fina klappar av mina kära.
Jag är jätte tacksam för energin de lagt på mat och stämning. Jag skulle inte vilja fira jul någon annanstans.
Julbockar, snö och min familj. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback