Under granen

Från vänster: korntofflor, sportshorts, köksmaskin, muffinsformar, yankee candle, badbollar, böcker, bokställ, skidstrumpor och receptbok. {Fick även min älskade duschcreme och bodylotion från YR ♥ ]
 
Även detta år fick jag öppna fina paket med ett bra innehåll. Favoriten här ovanför är självklart den fina köksmaskinen som jag önskade mig. Jag hoppades verkligen att jag skulle få den och blev riktigt glad när jag förstod att det var den i paketet.
Det är nämligen 6 maskiner i en.. bland annat: juicepress, mixer och matberedare.
 
Självklart blev jag väldigt lycklig av alla julklapparna som jag fick. Dom var väldigt fina och användbara.
Cupcakesboken, formarna och bokstället fick jag på lilla julafton med tjejgänget där vårat tema var mat&bak.
Korntofflorna är som gjorda för mig och böckerna vågar jag knappt kolla på av rädsla att de ska vara slutlästa innan kvällen är klar.
 
Jag köpte en jacka åt mig själv i julklapp och jag fick lite pengar som ska gå till antingen ännu en jacka eller till nya täckbrallor.
Jag har börjat skriva en checklista av de som jag önskade mig och ska börja bocka av den nu när jag får köpa sådant igen.
För min del är det julafton året om om jag själv får bestämma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback