Hey



Hey honey.

Vilken underbar födelsedag jag hade! Jag hade nog en av de bästa någonsin. Tror knappast någon annan kommer få en bättre födelsedag heller för den delen.
Jag fick så många gratulationer, kramar och leenden så att det räcker och blir över.
Underbara presenter dessutom och kvalitetstid med de närmsta med middag på Björnrikegården.
Är jag nöjd? Ja!
Jag som oroade mig över att bli 25? Pu! Det var ju det bästa som hänt! (förutom att jag absolut inte räknas som ungdom längre.. det suger lite..)

Ikväll har vi haft personalfest/middag vilket var riktigt trevligt och alla blir lika förvånade när jag säger att jag kör. Man kan ju ha kul och göra bort sig ändå, bjuda lite på sig själv.

Imorgon, ja då kommer jag inte köra iallafall.
Nej.
Imorgon är det nämligen dags för min fest som jag gått och oroat mig för i några månader.
Imorgon har jag tusen olika saker att fixa.
Jag har en massa saker att komma ihåg.
Men: jag har världens bästa i den 'innersta kretsen' som kommer hjälpa mig fixa detta.
Det bästa är att det är ca 40 personer som kommer för att fira med mig.
40 personer!
Jag trodde knappt att det skulle bli hälften. Snacka om förvåning när 'Ja'-svaren började ramla in! wooooho!

Nej nu måste jag gå igenom vilka som kommer och skriva en 'TO-DO' lista.
Nu gäller det att vara effektiv.. precis som vanish!

Kommentarer
Caroline

åååå va roligt, hoppas det bir världens bästa fest!!!

2012-02-10 | 07:35:48
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback