Love

Nästa vecka är det alla ♥-ans dag, hör upp, hör upp!

Iallafall så har The Body Shop lanserat en ny 'smak' på sina hudprodukter: CHOKLAAAD.

Jag fullkomligt älskar produkter som luktar gott och TBS har lanserat många goda dofter tidigare så jag känner inget större tvivel till den här doften.
Just nu använder jag en vaniljdoft från Yves rocher och den får mig att vilja gnaga på armen. Den här, ja den skulle nog minst få mig att vilja göra detsamma.




Jag gillar inte alla hjärtans dag egentligen, men självklart så är det alltid kul att någon tänker lite extra på en en dag om året.

Om någon av er har möjlighet, sväng in på TBS och snusa lite på de här produkterna. Men vad ni än gör, berätta inte för mig hur gott de doftade, för då tömmer jag nog kontot.

Kommentarer
Anks

den luktar så gott! och väldigt bra för hyn kände jag :)

2012-02-21 | 23:09:08
http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback